Počet záznamov: 1
Spolupráce mezi propagací filmu a merchandisingem
Názov Spolupráce mezi propagací filmu a merchandisingem Autorské údaje Vlasta Vyhnánková Autor Vyhnánková Vlasta Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 12 (prosinec 2006), s. 16-17. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá propagácia * reklama * komunikácia masová * produkty * film * merchandising Anotácia Spojenie filmu s propagovaným produktom. Na prvom mieste animované filmy. Univerzálna cieľová skupina. Reklama na produkt v hranom filme. Príprava takejto kampane. Úspešnosť reklamy na produkty Veselá kráva v animovanom filme Doba ledová. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-12 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1