Počet záznamov: 1  

Právní aspekty spolupráce firem v oblasti reklamy

  1. SYS0051869
    LBL
      
    01215naa$$2200253$$$450$
    005
      
    20231016105215.2
    100
      
    $a 20070116a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Právní aspekty spolupráce firem v oblasti reklamy $f Marie Šebelová
    330
      
    $a Formy spolupráce medzi reklamnou agentúrou a firmou, ktorá zadáva požiadavku na reklamu. Nebezpečenstvo ústnej dohody. Podmienky písomnej zmluvy. Obsah zmluvy. Sponzoring, cross-promotion a cross-selling ako marketingové aktivity, na ktoré sa najčastejšie uzatvárajú zmluvy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109823 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 3, č. 12 (prosinec 2006), s. 18 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2006
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005863 $a spolupráca podnikov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007532 $a zmluvy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004742 $a právo
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0008212 $a Šebelová $b Marie $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070116 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.