Počet záznamov: 1
Determinanty a miery marketingovej úspešnosti podnikov
Názov Determinanty a miery marketingovej úspešnosti podnikov Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04. S. 7-21. - Bratislava Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Lesáková Dagmar ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2283-X Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výkon marketingový * likvidita podniku * náklady * rentabilita podniku * rast podniku * výhody konkurenčné * Paretovo pravidlo Anotácia Skúmanie rôznych indikátorov marketingového výkonu. Porovnanie indikátorov finančných a nefinančných, jednokriteriálnych a viackriteriálnych, indikátorov sústredených na celkovú stratégiu a na špecifické aktivity, indikátorov zameraných na efektívnosť a hospodárnosť. Používanie jedného indikátora na hodnotenie marketingovej úspešnosti resp. marketingového výkonu nepostačuje. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00851-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1