Počet záznamov: 1
Determinanty a miery marketingovej úspešnosti podnikov
SYS 0052660 LBL 02243naa$$2200397$$$450$ 005 20240502071617.6 100 $a 20070131d2006 m y slo 03 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Determinanty a miery marketingovej úspešnosti podnikov $f Dagmar Lesáková 330 $a Skúmanie rôznych indikátorov marketingového výkonu. Porovnanie indikátorov finančných a nefinančných, jednokriteriálnych a viackriteriálnych, indikátorov sústredených na celkovú stratégiu a na špecifické aktivity, indikátorov zameraných na efektívnosť a hospodárnosť. Používanie jedného indikátora na hodnotenie marketingovej úspešnosti resp. marketingového výkonu nepostačuje. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0053182 $1 010 $a 80-225-2283-X $1 010 $a 80-225-2283-X $1 200 1 $a Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04 $f Dagmar Lesáková a kolektív $v S. 7-21 $1 210 $a Bratislava $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2006 $1 215 $a 76 s. $1 700 1 $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $4 070 $1 712 02 $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$a výkon marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003087 $a likvidita podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005327 $a rentabilita podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005236 $a rast podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné 610 1-
$a Paretovo pravidlo 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070131 $g AACR2
Počet záznamov: 1