Počet záznamov: 1
Marketingová komunikácia
- LABSKÁ, Helena - TAJTÁKOVÁ, Mária - LOYDLOVÁ, Miroslava - LIESKOVSKÁ, Vanda. Marketingová komunikácia : (vybrané časti). Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 220 s. VEGA 1/1231/04. ISBN 80-225-2267-8
Ohlasy:
[3] JURKOVÁ, Jana. Marketing vzdelávacích inštitúcií v kontexte spotrebiteľského správania ich zákazníkov. Praha : University press, 2012. 132 s. ISBN 978-80-905189-4-0.
[4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.
[1] DZIAN, Michal - TRIZNOVA, Miroslava - KAPUTA, Vladislav - SUPIN, Mikulas. The analysis of WOM in Slovak Republic and impact of WOM on consumers' purchasing decision. In 4TH WORLD CONFERENCE ON BUSINESS, ECONOMICS AND MANAGEMENT (WCBEM-2015). ISSN 2212-5671, 2015, vol. 26, pp. 975-981., Registrované v: WOS
Počet záznamov: 1