Počet záznamov: 1
Ženy a muži (nejen) v reklamě
Názov Ženy a muži (nejen) v reklamě Autorské údaje Jan Koudelka Autor Koudelka Jan Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 1 (2007), s. 9-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá správanie spotrebiteľa * muži * ženy * marketing * reklama Anotácia Dielčie závery z prebiehajúceho výskumného projektu riešeného katedrou marketingu VŠE v Prahe "Ženské a mužské role v perspektíve spotrebného marketingu". Uvedený výskumný projekt sa snaží podchytiť odlišné rodové prejavy žien a mužov, relevantné pre spotrebný marketing /ide napr. o odlišnosti vzťahu k produktom, nakupovaniu, voľnému času, médiám, reklame/. Výsledky prvej fáze výskumu ukazujú, že zmeny vo vnímaní rodových rolí sú spojené skôr s generačným pohybom názorov medzi ženami. V reálnom živote rozdiely medzi rodmi vo vnímaní rodových rolí existujú. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1