Počet záznamov: 1
Reklama a kontroverzní témata
Názov Reklama a kontroverzní témata Autorské údaje Jitka Vysekalová, Martina Rubášová Autor Vysekalová Jitka Spoluautori Rubášová Martina Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 3 (březen 2007), s. 36-37. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * podpora predaja * médiá * ženy * muži * deti * tabak * liečivá * psychológia reklamy * výskum * Česko Anotácia Výsledky výskumu zameraného na postoje českej verejnosti k intenzite reklamy v médiách, jej očakávania a požiadavky na reklamu a taktiež postoj verejnosti k reklame ako spoločenskému fenoménu. Sledované boli pozitívne a negatívne stránky reklamného pôsobenia, prínos reklamy pre ekonomiku a podpora nadmerného konzumu. Citlivé témy reklamy: cigarety, alkohol, lieky, potravinové doplnky, eorické motívy v reklame a pôsobenie reklamy na deti. Najviac negatívnych reakcií vyvoláva reklama na cigarety. Tolerantný postoj verejnosti k erotickým motívom v reklame. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-6
článok
Počet záznamov: 1