Počet záznamov: 1
Lákavé způsoby propagace potravin mají své zákonné hranice
Názov Lákavé způsoby propagace potravin mají své zákonné hranice Autorské údaje Dagmar Bicková Autor Bicková Dagmar Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 4 (duben 2007), s. 36-37. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * propagácia * podpora predaja * informácie * komunikácia * reklama porovnávacia * predpisy * legislatíva * potraviny Anotácia Zákony, ktoré je potrebné rešpektovať pri propagácii potravinárskych výrobkov. Porovnávacia reklama nie je zakázaná. Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady č. 1924/2006 o uvádzaní nutričných hodnôt a vplyvu na zdravie nadobúda účinnosť 1.7.2007. Kedy je možné uvádzať informáciu "bez tuku". Nariadenie sa týka aj alkoholických nápojov. Nutnosť rešpektovať všeobecné pravidlá týkajúce sa každej reklamy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-12 + 9 príl.
článok
Počet záznamov: 1