Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikace

  1. Názov Marketingová komunikace
    Autorské údajeMiroslav Foret
    Autor Foret Miroslav
    Vydavateľské údajeBrno : Computer Press , 2006, 2. vyd. 2008. - 443 s. + CD-ROM
    ISBN80-251-1041-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * médiá * novinárstvo * identita podniková * kultúra podniková * imidž * zákazníci * vedomosti * spokojnosť zákazníkov * rozhodovanie * marketing * výskum * kvalita * ponuka * segmentácia trhu * marketing mix * produkty * ceny * distribúcia * reklama * podpora predaja * práca s verejnosťou * sponzorovanie * marketing priamy * internet * maloobchod * správa verejná * potreby obyvateľstva * informácie * mestá * výstavy
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.4, z toho voľných 2, prezenčne 2
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra820758, 824494, 825010, 853848

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    824494SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    825010SEKPobočka SEK Košicevoľný
    853848SEKPobočka SEK Košicevoľný
    820758OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.