Počet záznamov: 1
Marketingová komunikace
Názov Marketingová komunikace Autorské údaje Miroslav Foret Autor Foret Miroslav Vydavateľské údaje Brno : Computer Press , 2006, 2. vyd. 2008. - 443 s. + CD-ROM ISBN 80-251-1041-9 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * médiá * novinárstvo * identita podniková * kultúra podniková * imidž * zákazníci * vedomosti * spokojnosť zákazníkov * rozhodovanie * marketing * výskum * kvalita * ponuka * segmentácia trhu * marketing mix * produkty * ceny * distribúcia * reklama * podpora predaja * práca s verejnosťou * sponzorovanie * marketing priamy * internet * maloobchod * správa verejná * potreby obyvateľstva * informácie * mestá * výstavy Báza dát KNIHY Počet ex. 4, z toho voľných 2, prezenčne 2 Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 820758, 824494, 825010, 853848
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 824494 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 825010 SEK Pobočka SEK Košice voľný 853848 SEK Pobočka SEK Košice voľný 820758 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1