Počet záznamov: 1
Podniková kultúra - fenomén ovplyvňujúci úspešnosť podniku na trhu
Názov Podniková kultúra - fenomén ovplyvňujúci úspešnosť podniku na trhu Autorské údaje Alžbeta Bieliková Autor Bieliková Alžbeta Zdrojový dokument Poradca. Č. 13 (2007), s. 203-206. - Žilina : Poradca, 2007. ISSN 1335-1583 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnik * kultúra podniková * zodpovednosť spoločenská * etika podniková Anotácia Šesť hlavných príčin porušovania noriem etického správania jednotlivca v rámci podnikovej kultúry. Z etického hľadiska rozlišujeme päť vývojových typov podnikov, a to podľa ich záujmu o zisk a podnikateľskú etiku - amorálny podnik, formálne právny podnik, spoločensky zodpovedný podnik, eticky sa rodiaci podnik, etický podnik. Podniková kultúra podporuje alebo naopak bráni dosahovaniu podnikových cieľov, zvyšovaniu výkonnosti, a tým aj zlepšovaniu jeho konkurenčnej pozície na trhu. Budovanie optimálnej podnikovej kultúry nie je jednorázovou kampaňovou aktivitou, ale uceleným a systematickým procesom. Jednotlivé kroky procesu budovania podnikovej kultúry. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 10-13 + 14 príl
článok
Počet záznamov: 1