Počet záznamov: 1  

Handbook of CRM

  1. Názov Handbook of CRM : achieving excellence customer management
    Autorské údajeAdrian Payne
    Autor Payne Adrian
    Vydavateľské údajeOxford : Elsevier Butterworth-Heinemann , 2007. - 438 s.
    ISBN0-7506-6437-1 , 978-0-7506-6437-0
    Druh dokumentupríručky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * riadenie vzťahov so zákazníkmi * podnik * rozhodovanie podnikové * manažéri * ciele podnikové * stratégia podniková * štúdie prípadové * systém CRM
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra823276

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    823276SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.