Počet záznamov: 1
Handbook of CRM
Názov Handbook of CRM : achieving excellence customer management Autorské údaje Adrian Payne Autor Payne Adrian Vydavateľské údaje Oxford : Elsevier Butterworth-Heinemann , 2007. - 438 s. ISBN 0-7506-6437-1 , 978-0-7506-6437-0 Druh dokumentu príručky Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * riadenie vzťahov so zákazníkmi * podnik * rozhodovanie podnikové * manažéri * ciele podnikové * stratégia podniková * štúdie prípadové * systém CRM Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 823276
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 823276 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1