Počet záznamov: 1
CRM aktivity/spoločný alebo zdieľaný marketing ziskového a neziskového sektora
Názov CRM aktivity/spoločný alebo zdieľaný marketing ziskového a neziskového sektora Autorské údaje Ľudovít Hajduch Autor Hajduch Ľudovít EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR : zborník z vedeckej konferencie : Modra- Harmónia, 10.5.-11.5.2007. S. 257-261. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007 / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska. ISBN 978-80-225-2364-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * partnerstvo verejno-súkromné * riziko * organizácie neziskové Anotácia Charakteristika ziskového a neziskového marketingu. Prehľad prínosov a rizík spolupráce podnikateľského a neziskového sektora, príčiny nespolupráce a nedôvery. Dotazníkový prieskum. Poznanie pojmu CRM. Spojenie ziskového a neziskového sektora prostredníctvom spoločného marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00260-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1