Počet záznamov: 1
Destinačný branding
Názov Destinačný branding Autorské údaje Kristína Tobolářová Autor Tobolářová Kristína EUBOBF - Obchodná fakulta EU Zdrojový dokument Dialóg predstaviteľov verejného a súkromného sektora o spolupráci v cestovnom ruchu : medzinárodná vedecká konferencia = international conference : Bratislava, 3. mája 2007 : zborník príspevkov = book of proceedings. S. 197-202. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2369-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá značky výrobné * manažment * komunikácia marketingová * zákazníci * reklama Anotácia Príspevok je venovaný destinačnému brandingu - nevyhnutnému predpokladu konkurencieschopnosti každej destinácie v súčasnosti. V prvej časti sú zadefinované základné pojmy, súvisiace s ústrednou témou, a teda - brand (značka), branding a brand manažment. Druhá časť stručne načrtáva historický vývoj brandingu. Tretia časť je venovaná destinačnému brandingu a poziciovaniu značky destinácie. Rozoberá základné chyby a problémy, ktoré sa vyskytujú pri tvorbe značky destinácie a poukazuje na nevyhnutnosť spolupráce súkromného a verejného sektora pre úspešnosť brandingového procesu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 00570-013, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1