Počet záznamov: 1
Spotrebiteľské súťaže z pohľadu slovenských spotrebiteľov
Názov Spotrebiteľské súťaže z pohľadu slovenských spotrebiteľov Autorské údaje Dagmar Klepochová, Zuzana Francová, Janka Kopaničová Autor Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 2-4, 7. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Poznámky Príspevok vznikol v rámci projektu EDU - Economics Development Unit č. 13120200036, JDP BA Cieľ 3 2004/4-013, časť Základný výskum trhu - podporovaného Európskym sociálnym fondom Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá prieskum spotrebiteľský * spotrebitelia * trh spotrebiteľský * súťaže * maloobchod Anotácia V rámci projektu Economics Development Unit sa realizoval prieskum zameraný na akceptáciu a obľúbenosť spotrebiteľských súťaží u slovenských spotrebiteľov. Ciele tohto prieskumu. Metodika prieskumu. Výsledky prieskumu. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 00960-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1