Počet záznamov: 1  

Využívanie nástrojov marketingovej komunikácie v riadení organizácií poskytujúcich knižnično-informačné služby

  1. Názov Využívanie nástrojov marketingovej komunikácie v riadení organizácií poskytujúcich knižnično-informačné služby
    Preklad názvuThe Use of marketing communication tools in the management of organizations providing library-information services
    Autorské údajeMiroslava Loydlová
    Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference, Olomouc 13.9.2007 : sborník příspěvků. S. 274-277. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2007. ISBN 978-80-903808-8-2
    Výstup z projektu VEGA 1/4559/07 Kultúra ako činiteľ ekonomického rozvoja regiónov Slovenska: Analýza kultúrnych determinantov miest a obcí v kontexte nových euroregiónov
    PoznámkyVEGA 1/4559/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 02 - Knihoveda. Knihovníctvo
    Heslá knižnice * služby informačné * technológie informačné * technológie komunikačné * komunikácia marketingová * marketing * zdroje ľudské
    AnotáciaPostavenie knižníc v podmienkach znalostnej ekonomiky. Hlavné úlohy knižníc v najbližších rokoch. Marketing a marketingová komunikácia knižnice. Ľudské zdroje v knižnici.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00029-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.