Počet záznamov: 1
Analýza zákazníka a konkurencie
Názov Analýza zákazníka a konkurencie Autorské údaje Alica Lacková, Marta Karkalíková Autor Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 87-93. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732 Výstup z projektu VEGA 1/2635/05 Trh - ATESTT. Transformácia a reforma hospodárstva, harmonizácia s EÚ - analýza tovarových, ekonomických a sociálnych dôsledkov na trh tovarov
Poznámky VEGA 1/2635/05 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá zákazníci * konkurencia * podnik * analýza ekonomická * marketing * ciele podnikové * kvalita * trh Anotácia Úlohy a ciele marketingu v podniku. Analýza zákazníka. Činitele ovplyvňujúce konkurenčnú schopnosť podniku. Analýza konkurencie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00205-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1