Počet záznamov: 1
Situačná analýza - predpoklad účinnej marketingovej komunikácie podniku
Názov Situačná analýza - predpoklad účinnej marketingovej komunikácie podniku Preklad názvu Situation analysis - key to effective marketing communication Autorské údaje Katarína Grančičová Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Finančné a ekonomické aspekty podnikania slovenských podnikov po vstupe do Európskej únie : [recenzovaný] zborník vedeckých prác pri príležitosti ukončenia riešenia grantovej úlohy VEGA č. 1/2618/05 : Bratislava, 28. novembra 2007. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007. ISBN 978-80-225-2451-3 Výstup z projektu VEGA 1/4579/07 Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
Poznámky VEGA 1/4579/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik * marketing * komunikácia marketingová * prostredie ekonomické * prostredie podnikateľské * konkurencia * trh * legislatíva Anotácia Proces tvorby stratégie marketingovej komunikácie. Zmeny v marketingovom prostredí a ich vplyv na marketingovú komunikáciu podniku. Analýza cieľového trhu. Vplyv makroprostredia (ekonomické, spoločenské, demografické, technologické prostredie) na marketingovú komunikáciu. Vplyv konkurencie a interného prostredia. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00292-005, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 156 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1