Počet záznamov: 1  

Marketing ve sportovních klubech

  1. Názov Marketing ve sportovních klubech
    Autorské údajeŠárka Borkovcová
    Autor Borkovcová Šárka
    Zdrojový dokument Zvyšovanie konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania : zborník zo sympózia k vedeckému projektu VEGA 1/255/05 a internému grantu 300013/05 v redakcii Vandy Lieskovskej a riešiteľského kolektívu : Košice, 8. január 2007. S. 194-201. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2292-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * šport * Česko * koncepcie * kluby športové
    AnotáciaMarketing využívajú športové kluby predovšetkým k získavaniu prostriedku pre zabezpečenie svojej činnosti. Poukázanie na problematiku spojenú s uplatňovaním marketingu a na rozdiely marketingových koncepcií športových klubov, ktoré majú v Českej republike podobu občianskych združení alebo obchodných spoločností a s tým v súvislosti i rozdielne marketingové prístupy.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF78.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.