Počet záznamov: 1
Marketing ve sportovních klubech
Názov Marketing ve sportovních klubech Autorské údaje Šárka Borkovcová Autor Borkovcová Šárka Zdrojový dokument Zvyšovanie konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania : zborník zo sympózia k vedeckému projektu VEGA 1/255/05 a internému grantu 300013/05 v redakcii Vandy Lieskovskej a riešiteľského kolektívu : Košice, 8. január 2007. S. 194-201. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2292-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * šport * Česko * koncepcie * kluby športové Anotácia Marketing využívajú športové kluby predovšetkým k získavaniu prostriedku pre zabezpečenie svojej činnosti. Poukázanie na problematiku spojenú s uplatňovaním marketingu a na rozdiely marketingových koncepcií športových klubov, ktoré majú v Českej republike podobu občianskych združení alebo obchodných spoločností a s tým v súvislosti i rozdielne marketingové prístupy. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 78.8 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1