Počet záznamov: 1
Podpora predaja ako súčasť marketingovej komunikácie
Názov Podpora predaja ako súčasť marketingovej komunikácie Autorské údaje Lucia Horňáková Autor Horňáková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Mladá věda '06 : sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia. S. 231-236. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1318-8 Výstup z projektu VEGA 1/3760/06 Trh, obchod a individuálna spotreba
Poznámky VEGA 1/3760/06 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * mix komunikačný * komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * zákazníci * práca s verejnosťou * obchod Anotácia Podpora predaja ako súčasť komunikačného mixu. Vzťahy základných zložiek komunikačného mixu. Význam pojmu podpora predaja. Pôsobenie na zákazníka v priamom procese predaja. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00525-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1