Počet záznamov: 1
Systémový prístup k marketingovej stratégii - cesta k zvýšeniu konkurencieschopnosti podnikov
Názov Systémový prístup k marketingovej stratégii - cesta k zvýšeniu konkurencieschopnosti podnikov Autorské údaje Štefan Majtán Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Konkurenceschopnost podniků : sborník příspěvků z mezinárodní konference : Brno, 5.-6. února 2008, Část II.. S. 397-406. - Brno : Masarykova univerzita, 2008. ISBN 978-80-210-4521-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik * konkurencieschopnosť * stratégia podniková * stratégia marketingová * marketing Anotácia V dnešnej konkurencii môže byť úspešný iba podnik. ktorý zvládne všetky systémové väzby moderného marketingu. Za rozhodujúce systémové prvky prístupu k marketingovej stratégii autor považuje identifikovanie marketingovej stratégie ako súčasti systému komplexnej startégie podniku, využitie prvkov viacerých typov marketingovej stratégie v marketingovej stratégii daného podniku, systémovú postupnosť krokov tvorby a realizácie marketingovej stratégie podniku a využitie všetkých dimenzií obsahu marketingu v marketingovej stratégii podniku. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00522-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1