Počet záznamov: 1
Marketingový informačný systém ako báza pre strategické rozhodovanie vodárenských spoločností
Názov Marketingový informačný systém ako báza pre strategické rozhodovanie vodárenských spoločností Autorské údaje Dana Vokounová Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Súčasnosť a budúcnosť vodárenských spoločností na Slovensku : medzinárodná odborná konferencia - II. ročník, 9. máj 2006, Bratislava. - [Bratislava] : [Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.], [2006] Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Heslá systémy informačné * marketing * trh * spotrebitelia * prieskum informačný * prieskum spotrebiteľský * rozhodovanie Anotácia Charakteristika marketingového informačného systému. Interné záznamy podniku. Marketingové spravodajstvo. Marketingový prieskum. Tvroba marketingového informačného systému. Kategória EPC Odborné práce v domácich nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferečných) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 01161-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1