Počet záznamov: 1
Sponsorship as a communication tool of companies
SYS 0073510 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502071855.9 100 $a 20080409a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Sponsorship as a communication tool of companies $f Kamila Rubaninská 330 $a Význam sponzorstva ako súčasti komunikačného mixu, ktorý podporuje záujmy spoločností. Sponzorstvo ako marketingový komunikačný nástroj. Rozdiely medzi sponzorstvom a charitatívnou činnosťou. Ako využívať sponzorstvo? Praktické príklady z kampane. Očakávané trendy v sponzorstve v budúcnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0073073 $1 010 $a 978-80-8083-398-5 $1 200 1 $a Scientia Iuventa 2007 $b elektronický zdroj $e proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students $f zostavovateľ: Ľuboš Elexa, Monika Makanová $v S. $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici $d 2007 $1 215 $a CD-ROM 541 1-
$a Sponzorstvo ako komunikačný nástroj spoločností 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001550 $a činnosť charitatívna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006278 $a šport 675 $a 336.1/.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000138 $x Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty 700 -1
$3 eu_un_auth*0014170 $a Rubaninská $b Kamila $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080409 $g AACR2
Počet záznamov: 1