Počet záznamov: 1
Audit marketingu a jeho prínosy pre strategické marketingové ciele
Názov Audit marketingu a jeho prínosy pre strategické marketingové ciele Preklad názvu Marketing audit and its contributions for strategic marketing goals Autorské údaje Michal Oláh Autor Oláh Michal Zdrojový dokument Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi = in theory and praxis. Roč. 16, č. 5 (2008), s. 183-186. - Bratislava : SÚVAHA, 2008. ISSN 1335-2024 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * audit * stratégia marketingová * riadenie predaja * firmy Anotácia Marketing vo svetle jeho auditu. Charakteristické znaky auditu marketingu a podmienky jeho uplatnenia v praxi. Vymedzenie funkcie marketingového auditu. Charakteristika jednotlivých spôsobov realizácie marketingového auditu. Praktický postup auditu. Audit riadenia predaja. V čom sa prejaví profesionalita audítora. Možnosti vyslovenia názoru. Príklady na uvedenie názoru audítora. Kritériá na vyjadrenie prínosu auditu. Prínosy marketingového auditu pre organizáciu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-6
článok
Počet záznamov: 1