Počet záznamov: 1
Stratégia marketingovej komunikácie podnikov služieb
Názov Stratégia marketingovej komunikácie podnikov služieb Autorské údaje Viera Frianová Autor Frianová Viera Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15.5.-16.5.2008 Podhájska. S. 113-117. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * práca s verejnosťou * reklama * internet * zákazníci * služby Anotácia Všeobecná charakteristika služieb. Marketingová komunikácia podniku služieb ako zdroj jeho konkurenčnej výhody. Stratégia marketingovej komunikácie v podniku služieb. Špecifickosť marketingovej komunikácie v službách. Dôležitosť osobného predaja. Formovanie vzťahov s verejnosťou (PR). Internet v marketingovej komunikácii. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
článok
Počet záznamov: 1