Počet záznamov: 1  

Stratégia marketingovej komunikácie podnikov služieb

  1. Názov Stratégia marketingovej komunikácie podnikov služieb
    Autorské údajeViera Frianová
    Autor Frianová Viera
    Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15.5.-16.5.2008 Podhájska. S. 113-117. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * práca s verejnosťou * reklama * internet * zákazníci * služby
    AnotáciaVšeobecná charakteristika služieb. Marketingová komunikácia podniku služieb ako zdroj jeho konkurenčnej výhody. Stratégia marketingovej komunikácie v podniku služieb. Špecifickosť marketingovej komunikácie v službách. Dôležitosť osobného predaja. Formovanie vzťahov s verejnosťou (PR). Internet v marketingovej komunikácii.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.