Počet záznamov: 1  

Marketing pro začátečníky

  1. Názov Marketing pro začátečníky
    Autorské údajeMiroslav Foret
    Autor Foret Miroslav
    Vydavateľské údajeBrno : Computer Press , 2008. - viii, 152 s. + diagr., sch.
    Edícia Praxe manažera
    ISBN978-80-251-1942-6
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing manažment * stratégia marketingová * plán marketingový * nástroje marketingové * správanie spotrebiteľa * segmentácia trhu * marketing mix * marketing medzinárodný * marketing služieb
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 0
    Signatúra824360

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    824360SEKSklad knižničného fonduvypožičaný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.