Počet záznamov: 1
Zákazník si vyberá aj podľa poskytovaných služieb
Názov Zákazník si vyberá aj podľa poskytovaných služieb Autorské údaje Peter Majerčák Autor Majerčák Peter Zdrojový dokument Doprava a logistika : odborný mesačník vydavateľstva Ecopress. Roč. 3, č. 7-8 (Júl-august 2008), s. 48-49. - Bratislava : ECOPRESS, 2008. ISSN 1337-0138 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá služby * zákazníci * obchod * odbyt * objednávky * hodnota pridaná * výhody konkurenčné * servis Anotácia Prečo je dôležité získať a udržať si zákazníkov. Zákaznícky servis ako pridaná hodnota. Total quality management (TQM) a zákaznícky servis. Úroveň servisu ako konkurenčná výhoda. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 6-12
článok
Počet záznamov: 1