Počet záznamov: 1
Teória a prax marketingového riadenia v malých a stredných podnikoch
Názov Teória a prax marketingového riadenia v malých a stredných podnikoch Autorské údaje Štefan Majtán, Katarína Grančičová Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne otázky výskumu v ekonómii a manažmente : zborník vedeckých statí. S. 109-123. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2619-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá riadenie podnikové * marketing * klaster * podnik malý * podnik stredný * analýza ekonomická * stratégia marketingová Anotácia Analýza marketingových stratégií na báze rozmanitých marketingových premenných v súbore podnikov rôznych odvetví. Cielom výskumu bolo vytvoriť použitím metódy clustrovej analýzy skupiny-clustre podnikov, ktoré by sa vyznačovali vnútornou homogenitou. Takáto analýza umožňuje hlbší pohľad a pochopenie podstaty typológie marketingových stratégií a faktorov, ktoré ju podmieňujú. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - KNIHY Archív EPC E08 01286-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1