Počet záznamov: 1
Postavenie a úlohy osobného predaja v stratégii marketingovej komunikácie
Názov Postavenie a úlohy osobného predaja v stratégii marketingovej komunikácie Preklad názvu The role of personal sales in marketing communication strategies Autorské údaje Katarína Grančičová Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku II. : vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu (pri príležitosti 55. výročia vzniku fakulty) : Bratislava, 15.10.2008. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2008. ISBN 978-80-225-2628-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * marketing mix * predaj priamy Anotácia Osobný predaj možno charakterizovať ako ústnu formu prezentácie a podpory produktu, pomocou konverzácie s dvomi a viac osobami za účelom predaja. Je teda nástrojom priamej, osobnej komunikácie a je druhou hlavnou premennou komunikačného mixu. Úlohy osobného predaja v jednotlivých fázach komunikačného a nákupného procesu spotrebiteľa. Výhody, nevýhody a formy realizácie osobného predaja. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01390-030, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1