Počet záznamov: 1
Komunikácia ceny a jej vplyv na vnímanú hodnotu tovarov a služieb spotrebiteľom
Názov Komunikácia ceny a jej vplyv na vnímanú hodnotu tovarov a služieb spotrebiteľom Preklad názvu Price communication and its influence on the perceived value of goods and serveices Autorské údaje Jakub Kintler Autor Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku II. : vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu (pri príležitosti 55. výročia vzniku fakulty) : Bratislava, 15.10.2008. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2008. ISBN 978-80-225-2628-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá ceny * tovar * ceny služieb * komunikácia * hodnota tovaru * spotrebitelia Anotácia Hodnotovo orientovaná cenová stratégia. Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie o cenovej politike firmy. Tradičné a moderné prístupy v oceňovaní produktov a služieb. Hlavným moderným a rýchlo sa rozvíjajúcim trendom v cenotvorbe je práve hodnotovo orientovaná tvorba cien. Metódy na zisťovanie hodnoty tovaru alebo služby vnímanej spotrebiteľom. Hodnotové vnímanie spotrebiteľa. Správna komunikácia ceny spotrebiteľovi. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01390-033, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1