Počet záznamov: 1
Marketing ako faktor zvyšovania sebestačnosti a konkurencieschopnosti organizácií v kultúre
Názov Marketing ako faktor zvyšovania sebestačnosti a konkurencieschopnosti organizácií v kultúre Autorské údaje Mária Tajtáková Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trendy rozvoja teórie a praxe v obchodnom podnikaní v ére globalizácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Mojmírovce, 29.-30. november 2001. S. 224-230. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2001. ISBN 80-225-1476-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E01 00034-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1