Počet záznamov: 1
Marketing v spotrebných družstvách
Názov Marketing v spotrebných družstvách Preklad názvu Marketing in consumer cooperatives Autorské údaje Ján Sciranka Autor Sciranka Ján EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku II. : vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu (pri príležitosti 55. výročia vzniku fakulty) : Bratislava, 15.10.2008. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2008. ISBN 978-80-225-2628-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 334.73 - Družstvá Heslá družstvá spotrebné * marketing * nástroje marketingové * reklama * kampane reklamné * náklady Anotácia Každý podnik, ktorý chce v turbulentnom podnikateľskom prostredí prežiť, sa musí venovať problematike marketingu. Autor sa zameriava na spotrebné družstvo COOP Jednota Slovensko, s.d., kde ilustruje, na akom princípe fungujú marketingové aktivity v spotrebných družstvách. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01390-058, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1