Počet záznamov: 1
Marketing business to business
Názov Marketing business to business : du marketing industriel au marketing d'affaires Autorské údaje Philippe Malaval, Christophe Bénaroya Autor Malaval Philippe Spoluautori Bénaroya Christophe Vydavateľské údaje Paris : Pearson Education , 2005. - 698 s. Vydanie 3e éd. ISBN 2-7440-7123-4 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Francúzsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * obchod * podnikanie * segmentácia trhu * plán marketingový * distribúcia * komunikácia * normy kvality * spokojnosť zákazníkov * partnerstvo verejno-súkromné * projekty * manažment inovačný * kvalita * stratégia marketingová * služby * politika cenová * médiá * etika * lobizmus * marketing priamy Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 2, prezenčne 1 Signatúra 829506, 829507, 829510
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 829506 SEK Sklad knižničného fondu voľný 829507 SEK Sklad knižničného fondu voľný 829510 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1