Počet záznamov: 1
La stratégie prix
Názov La stratégie prix : le pricing: nouveau levier pour augmenter votre rentabilité Autorské údaje Hermann Simon, Florent Jacquet, Franck Brault Autor Simon Hermann Spoluautori Jacquet Florent Brault Franck Vydavateľské údaje Paris : DUNOD , 2005. - 387 s. Vydanie 2e éd. ISBN 2-10-049444-9 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Francúzsko Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá ceny * politika cenová * konkurencia * marketing mix * segmentácia trhu * stratégia podnikateľská * klienti * analýzy * štruktúra cien Báza dát KNIHY Počet ex. 5, z toho voľných 4, prezenčne 1 Signatúra 829349-829351, 829516, 829517
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 829516 SEK Sklad knižničného fondu voľný 829517 SEK Sklad knižničného fondu voľný 829349 SEK Sklad knižničného fondu voľný 829350 SEK Sklad knižničného fondu voľný 829351 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1