Počet záznamov: 1
Recenzia publikácie: Marketing kultúry
Názov Recenzia publikácie: Marketing kultúry Autorské údaje Peter Filo Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument euroRegióny : magazín pre rozvoj regiónov. Roč. 5, č. 2 (2007), s. 16. - Bratislava : ERA OZ, 2007. ISSN 1336-605X Recenz.dok. Základy marketingu v umení a kultúre / Mária Tajtáková. - Nesluša : Progressus Slovakia, 2007 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * kultúra * umenie * zákazníci * recenzie Anotácia Recenzia na publikáciu Márie Tajtákovej: Základy marketingu v umení a kultúre. Autorka publikácie analyzuje vývoj ekonomických nástrojov v kultúre a zároveň popisuje nové možnosti, ako by mali postupovať štátne aj súkromné organizácie, aby sa kultúrna činnosť rozvíjala. Prístup organizácií k využívaniu marketingových nástrojov, ktoré umožňujú etablovanie kultúrnych aktivít vo vzťahu k potenciálnym užívateľom. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 00985-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-6
článok
Počet záznamov: 1