Počet záznamov: 1  

Application of communication channels by marketing addressing of customers in gastronomy

  1. Názov Application of communication channels by marketing addressing of customers in gastronomy
    Preklad názvuVyužitie komunikačných kanálov pri marketingovom oslovení zákazníkov gastronomických zariadení
    Autorské údajeAnton Kretter, Michal Mirz, Katarína Kleinová
    Autor Kretter Anton
    Spoluautori Mirz Michal
    Kleinová Katarína
    Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 54, no. 10 (2008), s. 498-503. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2008. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá gastronómia * komunikácia * informácie * kanály * zákazníci * marketing interaktívny
    AnotáciaZmeny v návykoch zákazníkov, sociálne zmeny a zostrujúca sa konkurencia nútia aj gastronomický sektor k zmenám. Jedným z prístupov riešenia tohto stavu je uplatňovanie špecifickej a tým aj efektívnejšej komunikácie. Výskum bol realizovaný na vzorke 189 zákazníkov dvoch pizérií v Nemecku. Výsledky výskumu sú prínosom predovšetkým pre oblasť vzťahového marketingu, ktorý spočíva vo vytváraní dobrých vzťahov s už existujúcimi zákazníkmi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.