Počet záznamov: 1
Vybrané problémy marketingu obchodu
Názov Vybrané problémy marketingu obchodu Preklad názvu Selected topics of trade marketing Autorské údaje Zuzana Francová Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. S. 26-30. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Poznámky VEGA 1/4600/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * typológia * nástroje marketingové * obchod * vývoj Anotácia Marketing obchodu je samostatná vedecká disciplína orientovaná na špecifiká inštitucionálneho obchodu. Teoretické vymedzenie marketingu obchodu a nástroje uplatňované v marketingu obchodu. Typológia marketingu a vývoj obchodu. História vývoja obchodu ako východisko pre marketing obchodu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00225-014, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1