Počet záznamov: 1
Distribučné kanály v sociálnom marketingu
Názov Distribučné kanály v sociálnom marketingu Autorské údaje Daniela Ambrózaiová Autor Ambrózaiová Daniela Zdrojový dokument Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. S. 68-76. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2632-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing sociálny * definície * distribúcia * kanály distribučné * správanie sociálne Anotácia Sociálny marketing - definícia. Štádiá procesu zmeny spoločensky/sociálne žiadúceho správania. Vymedzenie pojmu distribúcia v rámci sociálneho marketingu. Špecifiká distribúcie v sociálnom marketingu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1