Počet záznamov: 1
Význam a riadenie značky ako predpoklad úspešnosti podniku na konkurenčnom trhu
Názov Význam a riadenie značky ako predpoklad úspešnosti podniku na konkurenčnom trhu Autorské údaje Jakub Kintler Autor Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Inovácie, podnikanie, spoločnosť : zborník príspevkov z Medzinárodnej vedeckej konferencie Podnikanie a inovácie podnikateľských aktivít III. konanej v dňoch 29. - 30. apríla 2008 Medzilaborce. S. 257-261. - Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2008. ISBN 978-80-89372-03-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobkov * značky výrobné * riadenie * podnik * konkurencieschopnosť Anotácia Význam značky. Predpoklady úspešnosti značky na konkurenčnom trhu. Ochrana značky pred zneužitím. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00511-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1