Počet záznamov: 1
Stratégia modrého oceánu pri určovaní hraníc trhu
Názov Stratégia modrého oceánu pri určovaní hraníc trhu Autorské údaje Ivana Hudáková Autor Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Dane a účtovníctvo : rady a riešenia : mesačník vydávaný v slovenskom jazyku : mesačník s bezkonkurenčným počtom aktualít a tipov z daňového a účtovného poradenstva. Roč. 6, č. 2 (2009). - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1336-426X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá trh * konkurencia * podnik * zákazníci * výrobky * služby Anotácia Stratégia modrého oceánu vystavuje podniky skúške, či sa dokážu vymaniť z neúprosnej a krvavej konkurencie zúriacej vo vodách červeného oceánu, tým si vytvoriť zvrchovaný trhový priestor a zároveň vyradiť konkurentov z hry. Charakteristika červeného a modrého oceánu. Systémový rámec šiestich ciest. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00773-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-6
článok
Počet záznamov: 1