Počet záznamov: 1  

Customer value a podnikové sítě

  1. Názov Customer value a podnikové sítě
    Preklad názvuCustomer value and company networks
    Autorské údajeJaromír Mazel
    Autor Mazel Jaromír
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 12, č. 1 (2009), s. 37-48. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2009. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65 - Riadenie podniku a organizácia priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá zákazníci * podnik * modely podniku * kooperácia * financovanie
    AnotáciaCharakteristika customer value. Definovanie podnikových sietí. Prekonávanie obmedzení a bariér. Leadership ako nástroj zmien. Zanechanie spôsobov riešenia používaných v minulosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF334.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.