Počet záznamov: 1
Akceptace internetové reklamy uživateli v České republice
Názov Akceptace internetové reklamy uživateli v České republice Preklad názvu Acceptance of Internet advertising by users in the Czech republic Autorské údaje Radovan Madleňák, Libor Švadlenka Autor Madleňák Radovan Spoluautori Švadlenka Libor Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 12, č. 1 (2009), s. 98-107. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2009. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá internet * reklama * produkty * marketing Anotácia Reklama na internete, jej výhody a nevýhody. Realizovaný výskum: identifikácia segmentu, práca v sieti internet, typy internetovej reklamy a vnímanie reklamy užívateľmi internetu, nároky kladené na reklamu, všeobecné postoje k internetovej reklame, SPAM. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 348.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1