Počet záznamov: 1
Marketingový výskum na Slovensku po vstupe do EÚ
Názov Marketingový výskum na Slovensku po vstupe do EÚ Autorské údaje Peter Otrubčák Autor Otrubčák Peter Zdrojový dokument Analýzy, trendy, perspektívy (ekonomika, financie, manažment) : medzinárodná vedecká konferencia : zborník príspevkov : Trenčianske Teplice, 25.-26.2008. S. 61-63. - Trenčianske Teplice : MEVDF, 2008. ISBN 978-80-89401-02-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 001.891/.892 - Výskum. Vývoj Heslá marketing * výskum * Slovensko * štandardy * Európska únia Anotácia Medzinárodné štandardy výskumu trhu. Zmeny v oblasti marketingového výskumu na Slovensku po vstupe Slovenska do EÚ. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1