Počet záznamov: 1
Meranie bannerových kampaní
Názov Meranie bannerových kampaní Preklad názvu Measuring banner campaigns Autorské údaje Andrej Hriciga Autor Hriciga Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment : Račkova dolina, 21.- 23. november 2007. S. 431-435. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá kampane reklamné * marketing * ukazovatele * meranie * internet Anotácia Príspevok popisuje bežne používané ukazovatele pri meraní výsledkov bannerových kampaní, ich technické zaznamenávanie a ich obvyklú nesprávnu interpretáciu. Menovite analyzuje ukazovatele: počet impresií, počet unikátnych navštevníkov, miera kliknutia, konverzný pomer a náklady na objednávku. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 01024-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1