Počet záznamov: 1  

Revoluce se nekoná

  1. Názov Revoluce se nekoná
    Autorské údajePeter Hanser
    Autor Hanser Peter
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 4 (Duben 2009), s. 42-44. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 001.891/.892 - Výskum. Vývoj
    Heslá výskum * veda * ekonómia * psychológia * zdravotníctvo * marketing * značky výrobkov * spotrebitelia
    AnotáciaInterdisciplinárne výskumné tímy neurológov, psychológov, radiológov a marketingových vedeckých pracovníkov sa už takmer desať rokov zaoberajú otázkou, akým spôsobom pôsobia značky výrobkov v mozgu človeka. Poznatky neuroekonómov v tejto oblasti. Využitie jadrovej tomografie na hodnotenie cieľových skupín a mediálnych kanálov prostredníctvom vnemov, ktoré vyvolávajú časopisy a mediálne kanály. Pozorovanie vplyvu emocionálnych kľúčových stimulov podľa veku a pohlavia v štúdii "Vnímanie značiek v mozgu". Neurovedecká metodika v praxi. Uplatňovanie neurologických konceptov v marketingových modeloch.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-7 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.