Počet záznamov: 1  

Význam a uplatnenie teórie imidža v maloobchodnej praxi

  1. Názov Význam a uplatnenie teórie imidža v maloobchodnej praxi
    Autorské údajeVanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Cassoviensia no 3. S. 246-251. - Košice : elfa, 1999. ISBN 80-88964-15-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 00477-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.