Počet záznamov: 1
Interdisciplinárny prístup v skúmaní kultúrnych aspektov v medzinárodnom marketingu
Názov Interdisciplinárny prístup v skúmaní kultúrnych aspektov v medzinárodnom marketingu Autorské údaje Marián Honaizer, Valéria Svobodová Autor Honaizer Marián Spoluautori Svobodová Valéria EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania BVŠP = scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law. Roč. 3, č. 1 (2009), s. 64-76. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2009. ISSN 1337-4990 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing medzinárodný * kultúra * zákazníci * psychológia * správanie spotrebiteľa * motivácia Anotácia Kultúra ako vedecká kategória. Spotrebiteľ a jeho správanie. Kultúra ako ekonomická dimenzia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00874-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2009: 1
článok
Počet záznamov: 1