Počet záznamov: 1
Spoločenská zodpovednosť firiem ako marketingový nástroj podniku
Názov Spoločenská zodpovednosť firiem ako marketingový nástroj podniku Preklad názvu Corporate social responsibility as a corporate marketing tool Autorské údaje Katarína Chomová Autor Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 20.-21. novembra 2008, Smolenice. S. 94-107. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-090-9 Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
Poznámky VEGA 1/0557/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia Heslá zodpovednosť spoločenská * podnikanie * etika * ekológia * ochrana prostredia životného * marketing sociálny * marketing spoločenský Anotácia Spoločenská zodpovednosť firiem (CSR) - nový trend a pohľad na to, ako podnikať. Etika v podnikaní, odmietnutie korupcie a korektné vzťahy spoločnosti s okolím. Ceslosvetové hnutie podpory CSR. Budúcnosť CSR. Zodpovední spotrebitelia. Spoločenský marketing podľa Kotlera. Sociálny marketing. Green marketing - zelený marketing. Cause related marketing - dobročinný marketing. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00932-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1