Počet záznamov: 1  

Spoločenská zodpovednosť firiem ako marketingový nástroj podniku

  1. Názov Spoločenská zodpovednosť firiem ako marketingový nástroj podniku
    Preklad názvuCorporate social responsibility as a corporate marketing tool
    Autorské údajeKatarína Chomová
    Autor Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentNové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 20.-21. novembra 2008, Smolenice. S. 94-107. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-090-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
    PoznámkyVEGA 1/0557/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia
    Heslá zodpovednosť spoločenská * podnikanie * etika * ekológia * ochrana prostredia životného * marketing sociálny * marketing spoločenský
    AnotáciaSpoločenská zodpovednosť firiem (CSR) - nový trend a pohľad na to, ako podnikať. Etika v podnikaní, odmietnutie korupcie a korektné vzťahy spoločnosti s okolím. Ceslosvetové hnutie podpory CSR. Budúcnosť CSR. Zodpovední spotrebitelia. Spoločenský marketing podľa Kotlera. Sociálny marketing. Green marketing - zelený marketing. Cause related marketing - dobročinný marketing.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00932-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.