Počet záznamov: 1  

Kvalita služieb a spokojnosť zákazníka

  1. Názov Kvalita služieb a spokojnosť zákazníka : diplomová práca
    Autorské údajeMartina Gajdošová, škol. Marta Karkalíková
    Autor Gajdošová Martina
    Ďalší autori Karkalíková Marta (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru
    Vydavateľské údajeBratislava, 2009. - 60 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra834972

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce368.2 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.