Počet záznamov: 1  

Cena versus zákazník na trhu B2B nejen v době hospodářské krize

  1. SYS0097474
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231114080231.6
    100
      
    $a 20090706a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Cena versus zákazník na trhu B2B nejen v době hospodářské krize $f Ota Formánek, Pavel Horák
    330
      
    $a Ako optimalizovať cenovú politiku voči zákazníkovi v dobe hospodárskej krízy. Rozhodovanie o nastavení cenovej politiky pre jednotlivých zákazníkov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164817 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 19, č. 2 (2009), s. 13-14 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004421 $a politika cenová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003992 $a optimalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska
    675
      
    $a 338.53 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000175 $x Cenová politika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0028275 $a Formánek $b Ota $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0028277 $a Horák $b Pavel $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090706 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.