Počet záznamov: 1
Predpoklady a možnosti použitia marketingového mixu pri tvorbe a realizácii projektov
Názov Predpoklady a možnosti použitia marketingového mixu pri tvorbe a realizácii projektov : dizertačná práca Autorské údaje Peter Filo, škol. Júlia Lipianska Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Lipianska Júlia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava, 2007. - 207 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing mix * projekty * komunikácia marketingová Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 836690
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 3.8 MB z IP adresy SEK po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 836690 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1